Vi har i De Sidste Modernister besluttet at gå på en, hvad vi vil betragte som en velfortjent sommerferie.
Hen over foråret har vi indstuderet et plausibelt antal selvkomponerede numre, som vi suppleret med endnu mere nyt materiale, håber at kunne præsentere for en undrende og måbende offentlighed om ikke alt for længe.
Med en impressionistisk illustration vil vi derfor gerne ønske alle venner og potentielle fans en rigtig god sommer - og for de af jer, hvor det er relevant: GOD SOMMERFERIE!

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.